woensdag 1 oktober 2008

Weer thuis

Na een lange vlucht, zijn we veilig geland op Brussel Airport. We zijn daar opgehaald door Janny en Andries (bedankt). Na koffie gedronken te hebben zijn we nog even bij Ad en Trees (ouders Helen) gestopt. En daarna terug naar huis, wel even wennen om vanuit de vele hotels kamers weer terug te zijn in je eigen huis. Daarna begon voor Helen het normale leven weer, voor mij liep het even anders. Ik vertelde al dat ik niet helemaal lekker was in Las Vegas (warm en veel geslapen), daarom toch maar even een bezoekje aan de huisarts gebracht. Uitslag longonsteking, het beginnen met werken heb ik dus nog even moeten uitstellen.

Ik besteed mij tijd dus met TV kijken slapen, alhoewel het slapen
minder wordt (het gaat dus beter). Het wordt dus tijd om de balans van de vakantie op te maken (kosten / kilometers / foto's etc).

We hebben uitgerekend dat we iets van 4600 miles hebben gereden (+/- 7400 Kilometer) een stuk meer dan de 3600 miles die we wilde rijden. Vooral in de parken hebben een stuk meer gereden. Van Moab naar de ingang Canyon Lands is al 31 Mile (enkele reis), op deze manier loopt het hard op.. Maar het was alles waard, het was een andere vakantie dan de afgelopen keren, zowel in temperatuur als dingen die we gezien en meegemaakt hebben. We hebben we afgesproken dat de volgende keer (ja je leest het goed), we een kleiner rondje maken en meer tijd nemen in de parken. Dus meer wandelen en meer zien, nu wilden we vaak nog iets doen, maar daar was te weinig tijd voor. Dat zijn dingen voor later, eerst maar eens van deze vakantie genieten.

In de loop van de tijd ook de blog aanpassen, zodat de verhalen wat leuker worden en waar nodig aanvullen met wat tips. Het bijhouden van een blog tijdens de reis is toch een hoop werk en er zijn leukere dingen dan achter de laptop te duiken.

Geen opmerkingen: